środa, 18 czerwca 2008



Kupiłam ostatnio w secon-handzie torbę w stylu BOHO. Właściwie nie wiem dlaczego mi
sie spodobala ,ale po blizszym zapoznaniu sie z tym stylem musze powiedziec, ze jest swietny.Mam jeszcze zlote kolczyki BOHO. Kojarzy mi sie z Texasem, Indiami albo innymi orientalnymi miejscami. Dominuja w nim rozne odcienie barw ziemi, czyli braz, zielen, czern lub szarosc.Szerokie sukienki lub spodnice,dzinsowe kurtki, kolorowe tuniki, duze torby i szerokie paski to glowne elementy styli boho-chic.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

fajne kolczyki! ;p
to takie hippie niby,ta?w sensie te boho?
(wilk xd)

Anonimowy pisze...

klaudia: slicznie. a nigdy nie slsyzalam o tym stylu, JIM MORRISOn xd

Anonimowy pisze...

Torba jak najbardziej urocza i dobrze dobrana napewno wygląda nieźle, ale jako-tako owy styl, który kojarze wzrokowo, mimo że nazwe słysze pierwszy raz, jest zdecydowanie nie dla mnie xd